همسر ایراد گیر


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وبلاگ من خوش آمدید

آمار مطالب

:: کل مطالب : 509
:: کل نظرات : 5

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 28
:: باردید دیروز : 277
:: بازدید هفته : 28
:: بازدید ماه : 642
:: بازدید سال : 5535
:: بازدید کلی : 41762

RSS

Powered By
loxblog.Com

همسر ایراد گیر
یک شنبه 16 اسفند 1394 ساعت 6:22 | بازدید : 148 | نوشته ‌شده به دست کرموخان | ( نظرات )

همسرم از من ايراد مي گيرد

جواني 30 ساله هستم. خانمم 26 سال دارد و مدام در حال ايراد گرفتن از من است. به خاطر همين تصميم گرفتم دوباره ازدواج کنم. به نظرتان اوضاعم بهتر مي شود؟

برادر گرامي با توجه به اين که به درستي توضيح نداده ايد که همسرتان در چه زمينه هايي از شما ايراد مي گيرد، نمي توان درباره منطقي يا غير منطقي بودن آن ها نظر داد. با اين حال از شما مي خواهم به نکاتي که در ادامه مطرح مي شود، توجه ويژه اي داشته باشيد.

تفاوت هايتان را بشناسيد

در ازدواج بين زن و شوهر از لحاظ فيزيکي، باورها و اعتقادات، رسم و رسومات خانوادگي، فرهنگي، تحصيلات و ... تفاوت هايي وجود دارد و علاوه بر اين که اين تفاوت ها جالب است، مي توانند زمينه ساز اختلاف بين زوجين نيز باشند. بنابراين هم شما و هم همسرتان بايد توجه داشته باشيد که اين اختلاف ها وجود دارد اما چگونه طرح کردن آن ها براي رسيدن به نقطه نظر مشترک بسيار مهم است تا احساس مورد ايراد واقع شدن در طرف مقابل ايجاد نشود. به طور مثال، خانم ها عاطفي و مردها منطقي تر عمل مي کنند. دانستن همين تفاوت به داشتن رابطه بهتر با همسر کمک زيادي مي کند.

عوامل زمينه ساز را حذف کنيد

شايد شما واقعا رفتار يا باوري داريد که غيرمنطقي است و همسرتان را به تذکر دادن يا به قول خودتان ايراد گرفتن وادار مي کند؛ به عنوان مثال مصرف مواد مخدر، اهل کار نبودن، ارتباط زياد با دوستان، تمايل نداشتن به ارتباط با خانواده همسر، داشتن توقعات غير منطقي از همسر يا حتي شکل بعضي رفتارهاي شما مانند نحوه غذا خوردن و ... ممکن است باعث شود که همسرتان براي تغيير رفتارهاي اشتباه تان تذکر دهد. با اين حال و اگر اين گونه هستيد، اين رفتارها و باورهايتان را طوري ساماندهي کنيد که او مجبور به تذکر دادن به شما نشود.

همسرتان را درک کنيد

آيا تا به حال با همسرتان نشسته ايد و اين مذاکره را که من از ديد شما چگونه همسري هستم، انجام داده ايد. آيا تا به حال در گفت و گو با همسرتان پيش آمده به مواردي که مد نظرتان است، اشاره کنيد و به طور مثال به او گفته ايد که از ايراد گرفتن هايش خسته شده ايد. آيا به نقاط مثبت و منفي رفتاري خودتان آگاه هستيد و مي دانيد چه رفتارهايي همسرتان را خوشحال يا ناراحت مي کند؟ توجه داشته باشيد که گفت و گو در فضايي آرام با درک تمام احساسات همسر مي تواند گره رابطه شما را باز کند.

خطاي بزرگي به نام ازدواج مجدد

گفته ايد که آيا ازدواج مجدد مي تواند باعث درست شدن اوضاع شود يا نه. در پاسخ به اين سوال تان بايد بگويم که قبل از گرفتن هر تصميم عجولانه اي بايد روي بهبود رابطه با همسرتان با توجه به نکاتي که مطرح شد، کار کنيد. ازدواج مجدد مي تواند خطاي بزرگي با توجه به وضعيت فعلي شما باشد چراکه ممکن است دليل ايراد گرفتن هاي همسرتان، رفتارهاي اشتباه شما باشد و در ازدواج بعدي تان هم با اين مشکل درگير باشيد.





:: برچسب‌ها: من , گل , عکس ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: