عروسی کدوم وره ( زندگی 2)


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وبلاگ من خوش آمدید

آمار مطالب

:: کل مطالب : 509
:: کل نظرات : 5

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 116
:: باردید دیروز : 277
:: بازدید هفته : 116
:: بازدید ماه : 730
:: بازدید سال : 5623
:: بازدید کلی : 41850

RSS

Powered By
loxblog.Com

عروسی کدوم وره ( زندگی 2)
جمعه 14 اسفند 1394 ساعت 23:28 | بازدید : 166 | نوشته ‌شده به دست کرموخان | ( نظرات )

راستش یه زمانی دیوانه شده بودم تو اوج مشکلات و سختیهام بودم به خاطر یه چی : عاشقی و زندگی برباد داده شده . جالب بود برام همون زمان عشقی که بخاطر خیلی چیزا که یکیش رفیقش بود منو نابود کرد . همون رفیقش یه روز غروب که داشتم میرفتم توی خیابان از پشت سر خودشو به من رسوند و خیلی قشنگ گفت ببخشید خونه معلم کجاست اونجا عروسیه میخوام برم !!!

منم بعد گفتن یه سلام آدرس دادم و راهمو کشیدم رفتم !

دقیقن چند روز بعد توی یه مسجد بعد نماز مغرب و عشاء همون رفیقشو وقتی داشتم کفشام رو می پوشیدم دیدم دوباره درست اومد بالای سرم ایستاد اطرافم کسی نبود خیلی قشنگ گفت که ببخشید اینجا عروسی کجاست؟ میخوام برم !!! این درحالی بود که صدای ساز و ضبط مجلس و ... ملت در سالن ورودیش جمع بودن !!! منم با دستم سالن مراسم عروسی مسجد رو بهش نشون دادم و گفتم اونجاست برو اونجا .

اما تازه متوجه حرفش و سوالش شدم ولی خوب ارزش نداشت . اینم از رفاقت های امروزی . چندسالی هست که از این مسئله می گذره ولی اینو گفتم که تجربه ای باشه برای همه عزیزانی که میان و مطالب رو میخونن .





:: برچسب‌ها: من , گل , عکس ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: