فوق دختری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وبلاگ من خوش آمدید

آمار مطالب

:: کل مطالب : 509
:: کل نظرات : 5

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 233
:: باردید دیروز : 277
:: بازدید هفته : 233
:: بازدید ماه : 847
:: بازدید سال : 5740
:: بازدید کلی : 41967

RSS

Powered By
loxblog.Com

فوق دختری
دو شنبه 10 اسفند 1394 ساعت 21:49 | بازدید : 139 | نوشته ‌شده به دست کرموخان | ( نظرات )

آقا اینم ملت قضاوت با شما :

یه بنده خدا اسم وبلاگش رو گذاشته فوق دختری ، هربار که بهش گفتم دمت گرم فوق هر دختری یه مرده بلا استثنا بلاک شدم فک کنم ای بنده خدا منحرف بدنیا اومده ذاتن !!!

آیکیوش به 80 نمیرسه فک کنم 

خو نفله منحرف کج بدنیا اومده توضیح میدم یه بار درست گوش کن اینجا ک دیگه نمیتونی بلاک کنی :

تو احتمالن باتوجه به وبلاگت منظورت اینه که هرکی با حجاب و چادریه از دختر بودن بالاتره ، بالاتر از دختر بودن هم احتمالن معتقدی که فرشته بودن هست . 

خو لامصب بالاتر از انسان بالاتر از آدم موجودی نیست ! خواست خداست . انسان از فرشته هم بالاتر و برتر هست اگه انسان باشه و شکر گذار نعمات خدا ، خو پس بالاتر از انسان و برتر و والاتر از انسان فرشته نیست . 

حالا نکته باتوجه به یه سری خصوصیات و مسائل زن و مرد هر یک در دین مبین اسلام جایگاه خاص خودشو داره و نمیشه یکیو برتر از دیگری دونست به لحاظ مباحث متعدد جزء  حالا مسائل جسمانی که بازهم در خیلی نقاط یکسان هستن و مساوی و یکسری جاها نه که اینجا مرد به زن میچربه ! پس فوق هر دختری همون مرده یعنی میتونه اینقدر تلاش کنه مرد بشه !!! 

در تلاش باشید و همت کنید یاریتان میکنیم 

خخخخخخخخخخخخ

فکر کنم بهتر باشه همیشه بیام اینجا احکام و عقاید بگم 

 





:: برچسب‌ها: من , گل , عکس ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: