زندونی


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وبلاگ من خوش آمدید

آمار مطالب

:: کل مطالب : 509
:: کل نظرات : 5

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 51
:: باردید دیروز : 277
:: بازدید هفته : 51
:: بازدید ماه : 665
:: بازدید سال : 5558
:: بازدید کلی : 41785

RSS

Powered By
loxblog.Com

زندونی
جمعه 7 اسفند 1394 ساعت 10:49 | بازدید : 130 | نوشته ‌شده به دست کرموخان | ( نظرات )

فکرکنید اگه قرار بود با هر کار بدی با هر اشتباهی ک انجام میدیم خدا زندونی مون میکرد اونوقت چه اتفاقی رخ میداد ؟؟؟!!!

راه حل خدا به خود ذاتش قسم خیلی بهتر از راه حل ما مخلوقاتش هست هر چند که ذاتا باید همین طور هم باشه 

خدا میاد خوبی ها و قشنگی ها رو در آدم زنده میکنه و درونشون رو قلقلک میده !!! میگه بنده من بدی کردی ؟ اشتباه کردی ؟

اشکال نداره روتو حق نداری از من بر گردونی برگرد بیا دوباره به سمت من حتی اگه بازم اشتباه کردی !!!

این یعنی چی؟؟؟

یعنی خوبی رو در خودت زنده کن و نیک باش 

ما آدم ها باید یاد بگیریم چطور از هم بگذریم و خوبی ها را در خودمون زنده کنیم


بفرمائید حلال حلاله 

منم لطفا حلالم کنید اگه یه زمانی حقی برگردنم داشته یا دارید که نتونستم خوب اداش کنم

یا بدی در حقتون کردم 

اگه یه زمانی شوخی کردم یا حرفی زدم یا میزنم منظوری قطعن ندارم 

 





:: برچسب‌ها: من , گل , عکس ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: