یه تصمیم


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وبلاگ من خوش آمدید

آمار مطالب

:: کل مطالب : 509
:: کل نظرات : 5

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 77
:: باردید دیروز : 277
:: بازدید هفته : 77
:: بازدید ماه : 691
:: بازدید سال : 5584
:: بازدید کلی : 41811

RSS

Powered By
loxblog.Com

یه تصمیم
دو شنبه 3 اسفند 1394 ساعت 7:7 | بازدید : 145 | نوشته ‌شده به دست کرموخان | ( نظرات )

سلام به همگی :

این تصمیم به واقع ناقض اطلاعیه شماره 3 هست ؛ به خاطر یک نفر ک احساس کردم شاید مزاحمش هستم توی لوکس بلاگ برای بار چهارم یا پنجم میخواستم برم از لوکس بلاگ اما تصمیمم عوض شد و به این نتیجه رسیدم که من مسوول تفکرات افراد که نیستم ؛ مجبور به توضیح به افراد هم نیستم !!! فردی هستم آزاد مثل بقیه آدم ها . اگه کسی بهم توضیح داد بهش توضیحات میدم اگه کسی به تفکر من اهمیت داد به تفکرش اهمیت بدم ؛ به نوعی رفتار متقابل رو توی برنامه زندگیم قرار دادم.

در 90 درصد مسائل زندگیم چون گذشت کردم و سکوت ، باعث شده بقیه خودشون رو محق بدونن همیشه و رفتارهای اشتباهشون رو در مورد من هی تکرار کنن از امروز به بعد تصمیم گرفتم این طوری نباشم و من جا خالی نکنم وایستم در مقابل خواسته ها و گفته های نابجای بقیه یاحتی در مورد تفکرات و گفتارها و تصمیمات هر فردی که میدونم در مورد من هست و اشتباهه. 

من هستم هر زمان ک دوستم داشتم و بخوام 

با احترام به ارزش ها و تفکرات دیگران

****************

در مورد نرم افزارهای اجتماعی و حضور در اون ها هم این اشتباه رو کردم و جا رو در اونجا هم به نفع یه آدم احمقی که از دیدن پروفایل یا گروه اجتماعیش حالم بهم میخوره محیط رو ترک کردم و گذاشتم هر غلطی ک میخواد بکنه . خوب این کارم خوب بود اما نمیدونم چرا از نرم افزار اجتماعی خودم اومدم بیرون راحت تر بود اگه از گروهش می اومدم بیرون !!! اما خوب تصمیم از سر ناراحتی بوده و چون گپ و گفت هیچ وقت ندارم و بسیار محدودم به یه دوست فقط و بیشتر مطالعه میکنم داخل گروه ها؛ شاید برگشتم و بعضی گروهام رو حذف زدم اما اونجا یه یکی دو روز نمیخوام برم . 

من آزاد آزادم مث تمام آدم ها در بند افکار اشتباه دیگران راجع به خودم نیستم 

 





:: برچسب‌ها: من , گل , عکس ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: