شرمنده ام


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وبلاگ من خوش آمدید

آمار مطالب

:: کل مطالب : 509
:: کل نظرات : 5

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 458
:: باردید دیروز : 277
:: بازدید هفته : 458
:: بازدید ماه : 1072
:: بازدید سال : 5965
:: بازدید کلی : 42192

RSS

Powered By
loxblog.Com

شرمنده ام
پنج شنبه 29 بهمن 1394 ساعت 20:17 | بازدید : 308 | نوشته ‌شده به دست کرموخان | ( نظرات )

یکی از سوتی هایی که همیشه داشتی این بود ک وقتی موضوع صحبت به گذشته و ازدواج ختم میشد همیشه یه جا خالی میدادی و میگفتی باید برم مادرم ، کار دارم ، مشکلی پیش اومده ، یا بدون هیچ توضیحی غیب میشدی . 

سوتی دومت همیشه این بود ک جاهایی ک دوست نداشت صحبت ادامه پیدا کنه یا راجع بش اظهار نظر کنی با کلمات استفهامی مث چی شد چی شد من نفهمیدم و .... میفهموندی ک ادامه نده . 

باقیش رو نمیگم .... 

کلام آخر همیشه اینجا ک میومدم فقط به خاطر یه چیز بود هم راهنمای بقیه بشم و کمک کنم کسایی که اینجا فعالیت میکنن نسبت به  مسائل فرهنگی که بعدن دیدم خودم خیلی هنوز نیاز به ابدیت دارم  پس فهمیدم ک باید سکوت کنم بچه مثبت نیستم اما بچه مثبت ها رو دوست دارم اینیم ک همیشه وقتی یکی با هر اسمی میومد بالا باهام شروع میکرد ب حرف زدن فکر میکردم ک یه نفره ، یه نفر خاص .

اگه ساعت ها وبلاگم باز باشه سر وقت کسی نمیرم که باهاش بنالم ، با هر کی حرف میزدم اینجا فکر میکردم همشون یک نفره ؛ و بودن و حرف زدن با ان یک نفر رو گناهی بر خودم نمیدیدم و نمیدونم ولی شنیدم نیست . خوب از این به بعد واقعن دیگه باکسی ن شوخی دارم ن هم صحبت میشم از همه هم عذرخواهی میکنم اگه جسارتی بهشون شده یا شوخی کردم ک باعث ناراحتی شدم یا هر چیزی منظوری نداشتم همه حلالم کنید لطفن در همین دنیا ازم بگذرید. 





:: برچسب‌ها: من , گل , عکس ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: