آموزش روتوش جوش های


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وبلاگ من خوش آمدید

آمار مطالب

:: کل مطالب : 509
:: کل نظرات : 5

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 201
:: باردید دیروز : 277
:: بازدید هفته : 201
:: بازدید ماه : 815
:: بازدید سال : 5708
:: بازدید کلی : 41935

RSS

Powered By
loxblog.Com

آموزش روتوش جوش های
سه شنبه 27 بهمن 1394 ساعت 17:40 | بازدید : 227 | نوشته ‌شده به دست کرموخان | ( نظرات )

روی عکس بالا کلیک کنید 

قسمت دوم و شیوه ای جدید

روی عکس بالا کلیک کنید





:: برچسب‌ها: من , گل , عکس ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

<-CommentGAvator->
همونی که بلوکش کردی در تاریخ : 1394/11/27/2 - - گفته است :
ملت اعصاب ندارن بابا
پاسخ: میخواستم آجرش کنم شانس نیاورد بلوک شد !!! block = بلاک = مسدود کردن = https://translate.google.com/#en/fa/block مقصر بود خودشم میدونه شمام از طرف من بهش بگو باز که یه کم توجه کنه به آدم ، همیشه وقتی باهش صحبت میکنی همزمان با ده نفر دیگه حرف زدن و نالیدن و گفتن این که : ها چی شد چی شد و به اون در زدن یعنی بی ادبی نسبت به مخاطبش. یا این که یهو بری بعد دو روز بیایی که : ها ببخشید من حواسم بهت نبود !!! دستم میرسید وبلاگشو حذف میکردم


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: