عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وبلاگ من خوش آمدید

آمار مطالب

:: کل مطالب : 509
:: کل نظرات : 5

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 7
:: باردید دیروز : 1
:: بازدید هفته : 312
:: بازدید ماه : 1363
:: بازدید سال : 2011
:: بازدید کلی : 38238

RSS

Powered By
loxblog.Com

یک مشت دزد
شنبه 22 اسفند 1394 ساعت 19:31 | بازدید : 642 | نوشته ‌شده به دست کرموخان | ( نظرات )

وقتی کل بانکداری شما ربوی است 

وقتی همه دزد هستید این هم رویش گناهی نکرده بنده خدا !

جابه‌جایی اسکناس‌های 10 هزار ریالی با 100 هزار ریالی خزانه‌دار بانک را به ثروت 7 میلیاردی رساند.

به گزارش روزنامه ایران، راز اقدام خلافکارانه این مقام مسئول در بانک هنگامی فاش شد که اداره حقوقی بانک با مراجعه به پلیس استان گیلان از کم شدن اسرارآمیز پول‌ها در بانک خبر داده و خواستار پیگیری‌های پلیسی شد. مأموران آگاهی استان گیلان که خود را در برابر یک پرونده پیچیده می‌دیدند تجسس درباره این ماجرا را در دستور کار خود قرار دادند. در حالی که از آغاز بررسی‌های پلیسی در این باره مدت زیادی نمی‌گذشت آنان مدارکی به دست آوردند که نشان می‌داد یکی از مدیران بخش‌های خزانه‌داری این بانک در ماجرای کم شدن پول‌ها دخالت دارد. 

بدین ترتیب حرکات و رفتارهای او تحت مراقبت‌های نامحسوس قرار گرفت تا اینکه کارآگاهان دریافتند این مرد در سال اخیر ثروت زیادی به هم زده است. بنابراین گزارش، پلیس گیلان که اطمینان پیدا کرده بود خزانه‌دار جوان عامل کم شدن غیرمعمول پول‌های بانک است، او را بازداشت و تحت بازجویی قرار دادند. با وجود اصرارهای این مرد به بی‌گناهی، هنگامی که پلیس دلایل غیرقابل انکاری را ارائه داد و مرد خزانه‌دار پی برد راز خلاف‌هایش فاش شده است لب به اعتراف گشود و پرده از اختلاس 7 میلیاردی از خزانه بانک برداشت.

سردار «محمدرضا میرحیدری» فرمانده پلیسی استان گیلان در بیان جزئیات این خبر گفت: با شکایتی از سوی اداره حقوقی یکی از بانک‌های سطح رشت مبنی بر کم شدن پول بانک از خزانه، پیگیری موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت. کارآگاهان با پیگیری‌های همه‌جانبه و تحقیقات صورت گرفته به رئیس خزانه این بانک دولتی مشکوک شده و وی را دستگیر و جهت تحقیقات تکمیلی به پلیس آگاهی منتقل کردند و او در جریان بازجویی‌ها، اعتراف کرد. بنا بر اعلام سردار میرحیدری عامل این اختلاس از اهمال و سستی عناصر نظارتی بانک سوء استفاده کرده و با جابجایی اسکناس های 10 هزار ریالی با 100 هزار ریالی از خزانه بانک مرکزی استان که در محل خزانه این بانک مستقر است،  بتدریج در مدت یک سال 7 میلیارد و 920 میلیون ریال به خزانه انتقال و سپس پول‌ انتقالی را در قالب چک‌های مسافرتی آخر وقت اداری از بانک خارج می‌کرده است. 

بر اساس این گزارش، مرد خزانه‌دار 4 میلیارد و 450 میلیون ریال از وجوه سرقتی را پس از دستگیری به صندوق بیت المال عودت داده است. این کارمند با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مقام قضایی معرفی شد و هم اکنون نیز در زندان بسر می برد. به گفته فرمانده پلیس استان گیلان،  به منظور اهمال و کوتاهی عناصر نظارتی در مدت ارتکاب جرم، عناصر نظارتی احضار و تحقیقات از آنان از سوی مقام قضایی صادر  شده که مراتب تحت پیگیری است.

**********************************

یک وام برداشتم 10 میلیون برای حل مشکلات 

بایدحداقل 15 میلیون پس بدهم !!!

هنوز موفق به پرداخت سود پول نشدم ! چه رسد به اصلش !

جریمه روزانه دیرکردها هم بماند !!!

یک تلویزیون خریدم  اقساط 4 و نیم میلیون ! که نقدش بود 3 و نیم میلیون !!!

از بنیاد 15 خرداد که باید دستگیر مردم باشد !!!! یک میلیون تومان سود برای یکسال!!! 

باقی قابل بیان نیست امثال این مثال ها زیاد است

********************

اروپا و آسیا مثال ژاپن ، این ها مسلمان نیستند بانک دارند با پول مردم هم کار میکنند 

وام هم میدهند سود وامشان چقدر است .

همه دزدید و رباخوار

 



:: برچسب‌ها: من , گل , عکس ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نمک گندیده !
شنبه 22 اسفند 1394 ساعت 19:20 | بازدید : 588 | نوشته ‌شده به دست کرموخان | ( نظرات )

به هرچه بگندد نمک میزنند وای به ان روز که بگندد نمک 

شهردار یاسوج گفت: دانشگاه پیام نور واحد یاسوج به علت تغییر کاربری بدون مجوز از واحد مسکونی به واحد اداری پلمب شد.
 
محمد علی جاوید عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: یکی از ابزارهای که برای اعمال قانون در اختیار شهرداری قرار دارد کمیسیون ماده 100 است.
 
شهردار یاسوج با بیان اینکه اعضای این کمیسیون را نماینده دادستان، نماینده وزارت کشور و نماینده شورای شهر تشکیل می‌دهند عنوان کرد: کلیه ساخت و سازهای بدون مجوز و غیرمجاز در کمیسیون ماده 100 مطرح شده و پلمب، تخریب و صدور رای از اختیارات این کمیسیون است.
 
جاوید نقش رسانه‌ها را در اصلاح فرهنگ مهم خواند و گفت: فرهنگ‌سازی را باید از نسل جوان آغاز کنیم که در این راستا رسانه‌ها می‌توانند این کار مهم را به خوبی بر عهده بگیرند.
 
وی با بیان اینکه دانشگاه پیام نور بدون هماهنگی و استعلام از شهرداری اقدام به خرید یک واحد مسکونی در خیابان گلستان 6 شهر یاسوج کرده است ابراز کرد: مسئولین این دانشگاه بلافاصله بدون اخذ مجوز اقدام به تغییر کاربری این واحد مسکونی به اداری کرده و بدون افزودن ظرفیت پارکینگ سبب ایجاد مزاحمت و مشکلات ترافیکی برای ساکنین محله شدند.
 
جاوید بیان کرد: با توجه به اینکه در گذشته چندین بار مکاتباتی را با مسئولان دانشگاه پیام نور دانشگاه یاسوج برای رفع این مشکل داشتیم و به علت کم توجهی آنها پرونده به کمیسیون ماده 100 ارجاع و این کمیسیون رای به پلمب این واحد دانشگاهی صادر کرد.
 
جاوید اظهار داشت: دانشگاه می‌تواند در صورت جلب نظر کارشناسان کمیسیون ماده 5 تغییر کاربری داده و پلمب این ساختمان باز شود.
 
وی با بیان اینکه تخلفات ساختمانی بسیاری در شهر یاسوج رخ می‌دهد تصریح کرد: امسال حدود 2 هزار پرونده در رابطه با تخلفات ساختمانی به کمیسیون ماده 100 ارجاع داده شد.
 
**********************
جهت اطلاع خوانندگان محترم 
کمسیون ماده 100 تصمیم گیری درباره یک زمین یا کلهم ملک توسط معاونت محترم عمران
استانداریهاست که به صورت شورایی با یکسری از اعضای مشخص اظهار نظرکرده و
تصمیم نهایی میگیرند 
 


:: برچسب‌ها: من , گل , عکس ,
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
«منار جنبان» در نوروز هر ساعت، یک تکان!
شنبه 22 اسفند 1394 ساعت 19:10 | بازدید : 553 | نوشته ‌شده به دست کرموخان | ( نظرات )

«در ایام معمول سال، روزی دوبار صبح و دوبار بعد از ظهر آن هم در صورتی که بازدید کننده در محوطه «منار جنبان» حضور داشته باشد، این بنای تاریخی را حرکت می‌دهم اما در نوروز و به دلیل ازدحام جمعیت شاید هر یک ساعت، یک بار «منار جنبان» حرکت داده شود.»

به گزارش ایسنا، نخستین‌بار در نوروز 92 بود که خبر رسید؛ شاید «منارجنبان» برای همیشه بی‌حرکت بماند، بنایی عجیب و پیچیده که صحبت‌های مسئولان حاکی از آن بود که در صورت تکان دوباره، احتمال تخریب آن وجود دارد.

در آن زمان حتی اعلام کردند؛ «کارشناسان به این نتیجه رسیده‌اند که «منار جنبان» ساخته نشده است تا به‌طور دائم و روزانه چند ده‌بار تکان داده شود، این تکان‌ها به‌مرور باعث تخریب مناره‌ها می‌شود.»

براساس صحبت‌های مسئولان اصفهانی قرار بود تا در قالب یک طرح پژوهشی، گروهی شامل کارشناسان اداره کل میراث فرهنگی اصفهان همزمان با مرمت مناره‌ها، به بررسی عوامل تکان خوردن آن‌ها به‌صورت علمی بپردازند و بررسی کنند که آیا تکان‌ دادن مناره‌ها در درازمدت باعث وارد شدن آسیب جدی به این بنا می‌شود؟

با پایان مرمت‌ها از اواخر سال 1391 تا اوایل 1392 روی این بنای تاریخی، حتی این بحث از سوی مسئولان میراث فرهنگی اصفهان مطرح شد که پس از به پایان رسیدن این عملیات، سازمان میراث فرهنگی و گردشگری تصمیم ندارد دوباره مناره‌ها را مانند گذشته تکان دهد، چون این اتفاق باعث آسیب رسیدن به منار جنبان می‌شود.

«منار جنبان» در نوروز هر ساعت، یک تکان!


این صحبت‌ها و اتفاقات در حالی مطرح شدند و رخ دادند که کمتر از یک سال پس از مطرح شدن این سخنان،«منارجنبان» به تکان‌هایش ادامه داد، تکان‌هایی که این‌بار گفته می‌شود براساس کنترلی مدیریتی در حال انجام است.

تکان‌های منارجنبان، کنترل شده است


ناصر طاهری؛ معاون میراث فرهنگی اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری استان اصفهان پس از گذشت حدود 3 سال از اظهارنظرهای متفاوت اولیه، این‌بار اعتقاد دیگری دارد.

او در گفت‌وگو با خبرنگار میراث فرهنگی ایسنا می‌گوید: ویژگی منارجنبان حرکت دادن آن است، ما نمی‌خواهیم این ویژگی را از آن بگیریم، هرچند در اصل این بنا، برای تکان دادن ساخته نشده است. اما تصمیم داریم با مدیریت کنترل شده و در زمان‌بندی خاص و براساس نیاز این بنای تاریخی را حرکت دهیم.

وی تاکید می‌کند: منارجنبان در نوروز براساس یک برنامه ریزی منظم و مدیریت کنترل شده برای مسافران نوروزی تکان داده می‌شود.

او با اشاره به اینکه در ایام معمول سال و از زمانی که براساس نظر کارشناسان مطالعات و پژوهش‌هایی درباره احتمال تخریب آن در این تکان‌ها انجام شده است، می گوید: از سال گذشته (1393) در ایام معمول سال، روزی دوبار صبح و دوبار بعد از ظهر آن هم در صورتی که بازدید کننده در محوطه منارجنبان حضور داشت این بنای تاریخی را حرکت می‌دادیم.

«منار جنبان» در نوروز هر ساعت، یک تکان!


به گفته وی در ایام نوروز و به دلیل ازدحام جمعیت و اینکه گاهی مواقع صف بازدید کننده تا خیابان کشیده می‌شود، شاید هر یک ساعت یک‌بار منارجنبان حرکت داده شود.

طاهری با تاکید بر اینکه تعداد تکان‌ها و قدرت هر تکان برای این بنای تاریخی مدیریت شده انجام می‌شود‌، گفت: اگر این ویژگی را از آن بگیریم، دیگر امکان بازگشت آن را نداریم. در واقع «منار جنبان» به دلیل این ویژگی‌اش شهرت دارد. باید این شهرت به گونه‌ای برای عموم مردم نمایش داده شود اما باید مراقب باشیم که کاری نکنیم تا آن را از دست دهیم و با مطالعه میزان حرکت کنترل می‌شود.

معاون میراث فرهنگی اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری استان اصفهان درباره بررسی‌های یک سال گذشته «منار جنبان» هم اظهار می‌کند: بررسی‌ها منتج به یکسری مرمت‌ها شد که توسط پیمانکار امانی سازمان که در خود این اداره کل کار می‌کند، صورت گرفتند. استحکام بخشی و مرمت جزو این اقدامات بود.

یک کارشناس مناره‌ها را تکان می‌دهد


او تاکید می‌کند: در واقع حرکت ندادن منارجنبان یک شبهه بود که پس از پایان رسیدن مطالعات به این نتیجه رسیدیم؛ «تکان دادنش مشکلی ایجاد نمی‌کند» چون آستانه تحمل و ظرفیت بنا مشخص شد و فقط یک نفر از کاشناسان سازمان میراث فرهنگی اصفهان امکان تکان دادن این بنا را دارد نه مانند گذشته که هر کس می توانست آن را با هر قدرتی حرکت دهد.

به گزارش ایسنا، بنیان این مناره در دوره‌ی ایلخانی و در اواخر پادشاهی «اولجایتو» بر زمین گذاشته شد. بنایی که به‌عنوان مقبره‌ای برای «عمو عبدالله» عارف و زاهد دوره‌ی ایلخانی ساخته شد و شامل یک سنگ بزرگ مرمری و یک پارچه روی قبر بود و دورتادور آن به خط ثلث و به‌صورت برجسته سوره‌ی «یاسین» حجاری شده بود. در آن زمان روی آرامگاه «عمو عبدالله» فقط یک بنای بدون مناره ساخته شد، بنایی شامل یک ایوان آجری که مکانی را برای زائران این زاهد فراهم می‌کرد.

اما تاریخ این بنای ساده و ارزشمند، 300 سال پس از ساخت مقبره‌ی «عمو عبدالله» متفاوت شد، زمانی‌ که دانشمندان دوره‌ی صفویه دو مناره روی این مقبره ساختند تا آن را متفاوت با دیگر بناهای شهر اصفهان کنند.

در واقع شهرت بنای اعجاب‌انگیز و کوچک «منارجنبان» با پهنای 9 متر و بلندای 17 متر، این است که با تکان دادن یکی از مناره‌ها، مناره‌ی دیگر و حتا کل ساختمان تکان می‌خورد. ایوان بنا به سبک مغول ساخته شده‌ است و از آن دوره کاشی‌کاری‌هایی دارد؛ ولی شکل مناره‌ها نشان می‌دهد که احتمالا در پایان دوره‌ی صفوی به ایوان اضافه شده‌اند.

تکان خوردن مناره‌های این بنا تا مدت‌ها برای دانشمندان پرسش‌برانگیز بود. معماری اسرارآمیز آن برای بسیاری هنوز هم در ابهام است. منطقی‌ترین علتی که برای تکان خوردن مناره‌ها وجود دارد، پدیده‌ی فیزیکی تشدید یا پدیده‌ی رزونانس است، چون مناره‌ها سبک معماری مشابهی دارند و تکان خوردن یکی روی دیگری اثر می‌گذارد.

بعد از تبدیل شدن «منار جنبان» به جاذبه‌ی توریستی، برنامه‌ای برای تکان دادن مناره‌ها در زمان‌ها مشخص اجرا شد. در حالی که خاصیت لرزه‌پذیر بودن اثر برای مقاوم‌سازی بنا در برابر زلزله در آن ایجاد شده است. 

***************************

از ساخت منارجنبان می توان علم و عمل را همزمان باهم آموخت !

به این معنا که حرف زدن و پند و نصیحت دیگران و عمل نکردن خود شخص به آن ها ...!!!

همین طور می توان از آن آموخت که در کنار علوم اسلامی باید سایر علوم را نیز فراگرفت

تا هم قدم با تمام جامعه باشی و حرفت موثرتر از باقی افراد باشد و بلعکس !!!

 



:: برچسب‌ها: من , گل , عکس ,
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
همسر زیرک
شنبه 22 اسفند 1394 ساعت 19:3 | بازدید : 675 | نوشته ‌شده به دست کرموخان | ( نظرات )

همسر باهوش سب بلاتر 

 

همسر سپ بلاتر در روز تولد او درخواست جالبی برای ثابت کردن پاکی و سلامت کاری رئیس سابق فیفا داشت.

 

 سپ بلاتر رئیس سابق فیفا تولد 80 سالگی خود را جشن گرفت. او سال بسیار تلخ و کابوس‌واری را پشت سر گذاشت و چه‌بسا بسیار خوشحال باشد که این سال شوم برای او به پایان رسید.

 

 همسر ایرانی بلاتر در روز تولد رئیس سابق فیفا یک درخواست بسیار جالب داشت. او از رؤسای جمهور بعضی از کشورها که بلاتر را چهره‌ای پاک و درست می‌دانند خواست تا تولد او را رسماً تبریک بگویند تا از این طریق ثابت شود که رئیس فیفا چهره‌ای مورد اعتماد بوده است.

 

 بلاتر به خاطر پرونده فسادی که در دوران ریاستش در فیفا داشت، شش سال از هر گونه فعالیت ورزشی منع شده است.

 

 «لیندا باراس» - همسر سپ بلاتر - در یک خانواده ارمنی در ایران به دنیا آمده است.
 
**********************
این زن باهوش به واقع از روسای جمهور سایر کشورها خواسته است به جای حرف زدن صرف ، کمی هم دست عمل داشته باشند . به این معنا که وقتی آن ها به صورت رسمی تبریک بگویند و همچنان ارتباط خود را با او سب بلاتر حفظ کنند این مسئله می تواند شرایط روحی روانی همسرش را بهتر باسازی کند . و از همین موضوع حتی می تواند در دادگاه های بین المللی به نفع همسرش استفاده کند. 

 



:: برچسب‌ها: من , گل , عکس ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
جدیدن به این نتیجه ....
شنبه 22 اسفند 1394 ساعت 18:58 | بازدید : 509 | نوشته ‌شده به دست کرموخان | ( نظرات )

جدیدن به این نتیجه رسیدم که اگه فقط من خلاف کنم قانون یهو بالا سرم ظاهر میشه باقی مملکت کلهم آزاد آزادن !!!

رئیس پلیس فتا ناجا با اشاره به تلاش پلیس، دادستانی و وزارت ارتباطات برای از رده خارج کردن سیم‌کارت‌های بی نام و نشان، از ثبت ۱۱ هزار سیم کارت یکی از اپراتورهای تلفن همراه به نام فردی که به هیچ وجه از این موضوع اطلاع نداشت، خبر داد.

به گزارش تسنیم، سردار کمال هادیانفر با اشاره به تلاش پلیس فتا برای روشن کردن اصالت سیم‌کارت‌های تلفن همراه برخی اپراتورها در کشور، با اعلام خبر وجود 2.5 میلیون سیم‌کارت بی نام و نشان در سال گذشته در کشور، اظهار کرد: کسانی که نمی‌خواستند هویتشان شناسایی شود به راحتی با پرداخت 4 هزار تومان بیش از نرخ سیم‌کارت‌های دارای هویت، اقدام به خرید این سیم کارت‌ها از دکه‌های روزنامه‌فروشی می‌کردند.

رئیس پلیس فتا ناجا ادامه داد: ما در گزارش خود از وضعیت موجود که به همکارانمان در معاونت تنظیم مقررات وزارت ارتباطات و دادستانی کشور ارائه شد عنوان کردیم که در حال حاضر فردی در کشور وجود دارد که بدون اطلاع خودش و با جعل و سوءاستفاده از عنوان وی، بیش از 11 هزار سیم‌کارت به نامش ثبت و فعال شده است.

وی افزود: در جلسات برگزار شده مقرر شد که هیچ فردی نمی‌تواند بیش از 7 سیم کارت فعال داشته باشد و سیم‌کارت‌های هشتم به بعد، توسط اپراتورها سوزانده شود تا هر کس به این امر معترض بود، با مراجعه به اپراتورها، اعتراض خود را عنوان کرده و دلایل لزوم در اختیار داشتن این سیم‌کارت‌ها را عنوان کند.

هادیانفر گفت: در حال حاضر پلیس فتا به شدت به دنبال حذف سیم‌کارت‌های بدون نام و نشان در کشور است و خوشبختانه تعداد این سیم‌کارت‌ها نیز به شدت کاهش یافته و در تلاشیم تا با نام و نشان‌دار کردن تمام سیم‌کارت‌های موجود در کشور، امکان سوءاستفاده از سیم‌کارت‌های تلفن همراه را به حداقل ممکن برسانیم.



:: برچسب‌ها: من , گل , عکس ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
اطلاعیه 7
پنج شنبه 20 اسفند 1394 ساعت 23:38 | بازدید : 617 | نوشته ‌شده به دست کرموخان | ( نظرات )

این وبلاگ تا اطلاع ثانوی بروز رسانی نخواهد شد 

و 

مدیر این وبلاگ هیچ وبلاگ دیگری نیز ندارد

همه موفق باشید 

یاعلی



:: برچسب‌ها: من , گل , عکس ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
متاسفم
پنج شنبه 20 اسفند 1394 ساعت 23:14 | بازدید : 636 | نوشته ‌شده به دست کرموخان | ( نظرات )

متاسفم برای جامعه ای که طلبه اش جهت پاسخگویی شرعی اینترنت را مرجع برای افراد قرار میدهد 

متاسفم برای اشخاصی که تحت عنوان طلبه در فضای مجازی ظاهر شده و موجب تشویش اذهان عمومی میشوند

لازم به ذکر است که این موضوع جرم است و شرع و قانون هر دو برای این چنین اشخاصی حکم دارند 

ضمن ان که حضرتعالی اگر طلبه باشی که نیستی 

باید مطلع باشید که در اسلام و حوزه ها مباحثه امری عادی است

و اگر وقت ندارید که بعید است با احکام اسلامی آشنا نبودید

بیخود میکنید که ادعاهای واهی در فضای مجازی دارید.

 

مباحثه با یک مثلن طلبه :

 

طلبه
طلبه
11:44amبسم الله الرحمن الرحیم

http://www.enzar.loxblog.com

 

شما
حکم شرعی عدم پرداخت زکات ؟

 

طلبه
خخخ
گناهه

 

شما
حکم شرعی را نمی توان از طریق نظرات پسخی دهی کرد
احکام را هم وهکذا
زیرا بسته به مرجع تقلید هر شخص و وابسته به شرایط است ک ه گاه نیاز است از شخص سوال شود

 

طلبه
حالا احکام رو همینطوری تو چت اگه بدونم میگم
ولی مسائل اعتقادی شرح میخواد
درسته
بنده حکم کلی و احتیاطی رو میگم
من که رساله ی 13 مرجع نیستم

 

شما
به چه احکامی احتیاطی گفته می شود ؟
معنای احتیاط واجب ؟

 

شما
پاسخگویی به احکام خود شرایطی دارد که باید رعایت شود

 

طلبه
من از رساله امام میگم

 

شما
احکام اگر اشتباه بیان شود حق راهنما گیرنده بر گردن راهنما کننده است

 

طلبه
از خودم فتوا نمیدم برادر

 

شما
از رساله امام
!

 

طلبه
در واقع بطور اموزشی
نه قطعی

 

شما
تقلید ابتدایی از مجتهد میت حکمش چیست؟

 

طلبه
جایز نیست

 

شما
آیا امام زنده است؟

 

طلبه
من هم مقلد امام رحمة الله نیستم
خخخخ

 

شما
سن و سال چند جوان به امام می خورد؟
متولدین دهه 1340

 

طلبه
احکام که بطور کلی عوض نمیشه

 

شما
و ماقبل آن تا دهه 1350 عموما مقلد امام رحمه هستند

 

طلبه
یه سری احکام مشترکند

 

شما
جهت اطلاع

 

طلبه
به اونها میشه کلی جواب داد برای مقلد هر مرجع

 

شما
حکم تقلید ابتدایی از مجتهد میت بنابر فتوای

 

طلبه
ولی احکام اختلافی رو فقط حکم امام و رهبری
بقیه رو نمیدونم
لطفا هم از جدل بپرهیز

 

شما
آیات عظام اراکی امام خمینی بهجت تبریزی خویی سیستانی صافی فاضل گلپایگانی مکارم و نوری
جایز نیست
اما

 

طلبه
11:58amبله
افرین
مرحبا
من که گفتم رساله 13 مرجع نیستم
در ضمن با یک سرچ تو گوگل میشه پیدا کرد
الان هم وقت ندارم
 
***********************
جهت اطلاع خوانندگان محترم ادامه پاسخ :
اما بنابر فتوای آیت الله زنجانی تقلید از مجتهد میت یا فوت شده جایز است به شرط آن که در زمان حیات آن مجتهد ممیز بوده باشد شخص مقلد هرچند که بالغ نبوده باشد.
بنایر حکم آیت الله خامنه ای مدظله العالی تقلید از مجتهد میت بنابر احتیاط جایز نیست . 

 لازم به ذکر است که جهت احکام روز که مطابق با شرایط اجتماعی روز است مانند خرید و فروش دلار و .... مقلد باید از حکم فقیه جامع الشرایط که اعلم است تبعیت کند و شرایط تقلید و باقی مسائل حاشیه ای را از رساله مرجعی که از آن تقلید می کنید استخراج نمایید . 



:: برچسب‌ها: من , گل , عکس ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
بهشت ارغوان
پنج شنبه 20 اسفند 1394 ساعت 23:9 | بازدید : 689 | نوشته ‌شده به دست کرموخان | ( نظرات )
در بخش معرفی این وب‌سایت آمده است: کپی کردن از مطالب بهشت ارغوان آزاد است. ان شاء الله لبخند حضرت زهرا نصیب همگیمون.
ضمن عرض تسلیت شهادت بی‌بی دو عالم حضرت زهرا (س)، جای دارد که وب‌سایت زیبا و کاملبهشت ارغوان که در آن سعی شده تا تمام بخش‌های زندگی پربرکت بانوی دو عالم گردآوری گردد، معرفی شود.

این وب‌سایت که به شکلی کامل تمام احادیث، روایات، قصه‌ها و بخش‌های مختلف زندگی ایشان را جمع آوری کرده، مجموعه‌ای خوب برای برداشت‌هایی از سبک زندگی حضرت زهرا مهیا نموده است.

از حضرت زهرا در قرآن و حدیث تا رفتار با فرزندان و اخلاق اجتماعی و ویژگی‌های معنوی، همه در این وب‌سایت جمع شده است. تقریبا کلمه یا موضوعی نیست که بیننده بخواهد وجود آن عبارت یا موضوع در زندگی حضرت زهرا را ببیند و در این وب ‌سایت نباشد.

نکته مهم و جالب اینجاست که وبسایت بهشت ارغوان با داشتن بخش زبان انگلیسی، کمک زیادی در شناساندن مادر سادات به انگلیسی زبانان کرده است.

برای بازدید از این سایت به آدرس  http://sedighe.ir مراجعه کنید.


:: برچسب‌ها: من , گل , عکس ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
حکایت زندگی
پنج شنبه 20 اسفند 1394 ساعت 6:13 | بازدید : 624 | نوشته ‌شده به دست کرموخان | ( نظرات )

اسلام و روانشناسی اسلامی و غیر اسلامی همه میگن که اگر در زندگیت کم بگذاری و طرف مقابلت به انحراف کشیده بشه تو مقصر هستی و اگر تو کم نگذاری و اون به انحراف کشیده بشه خودش مقصر هست . میگن دو نفر زن و شوهر باید باهم رفیق باشن و از هم نترسن راحت حرف دلشون رو بزنن تا بتونن راحت تر  مشکلاتشون رو حل کنن . 

اما مراقب باشید

 مراقب باشید و بدونید که طرف مقابل شما باید فهم اسلامی داشته باشه و واقف به احکام اسلامی باشد.

افراد چند دسته تقسیم میشوند:

یا متظاهر به انجام احکام اسلامی هستند

یا واقعا احکام اسلامی را رعایت میکنند

یا هیچگونه اشناییتی با احکام اسلامی ندارند ولی اندک مطالعاتی دارند 

یا آشنائیت ندارند و مطالعه هم ندارند و طوطی وار عمل میکنند

اگر یکی از دو طرف واقف به احکام اسلامی و طرف دیگه نه ؛ اینجاست یک طرف مجبوره خودش رو با طرف مقابلش همتراز کنه .

اینجاست که به هم کفو بودن در ازدواج میرسیم 

برای فردی که واقف به احکام اسلامی است این همترازی سخت و دردناک خواهد بود اگر همترازی وجود نداشته باشه . به چندین دلیل :

1- همیشه زجر میکشه بابت افکار و عملکرد طرف مقابلش 

2- تازمانی که بتونه طرف مقابلش رو اصلاح کنه باز هم باید زجر بکشه و چون اصلاح پذیری یک شبه اتفاق نمی افته و نیازمند زمان هست و از طرفی دیگه باید خودش رو با میزان فهم و کلام و گفتار و رفتار طرف مقابلش هماهنگ کنه تا بتونه روی اون تاثیر بگذاره خودش نابود میشه !!! 

چون همین جاست که مورد طعنه و تمسخر طرف مقابلش واقع میشه

هیچ وقت سعی نکنید با ازدواج کسی رو اصلاح کنید چون ازدواج درمان نیست نیاز است. بدونید کسی که سالها در خونه پدرش به یک شکل بوده و زندگی کرده و زمینه نداره یا خودش نمیخواد یا نخواسته رفتار و گفتار و کردارش رو درست کنه درنتیجه توی خونه و زندگی شما هم نمیتونه اصلاح بشه و زندگی شما به طلاق عاطفی و ناهنجاری و زجر ختم میشه . 

ادامه نداره تا همین جا کافیه

 

هرکی به اندازه خودش از این متن برداشت کنه حوصله توضیح اضافی نیست



:: برچسب‌ها: من , گل , عکس ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تنفر
چهار شنبه 19 اسفند 1394 ساعت 23:22 | بازدید : 3053 | نوشته ‌شده به دست کرموخان | ( نظرات )



:: برچسب‌ها: من , گل , عکس ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0